lördag 24 december 2011

Julafton 2011

Jimmy hälsar på hos mormor mitt på dagen, och ger henne goa kramar!
Jimmys psoriasis i ansiktet (och övriga kroppen) förvärras vintertid...

Mamma får prova min nya fina sjal som jag fick i julklapp! Min svärdotter har stickat den!

Så här ser sjalen ut i närbild...så fin...och så mjuk och go!

När jag skulle åka hem gick jag förbi "Tomteland" på Stora Torget. Inte en tomte i sikte, han var väl iväg och levererade julklappar! Tomten hade dock glömt några sladdar som låg kvar på marken när han gav sej iväg...och en av dom snubblade jag över...ramlade pladask, slog i och skrubbade ett knä!  
Kameran som jag höll i handen for iväg, och den ser inte längre ut som den gjorde en gång...
Otroligt nog verkar den fungera ändå!

2 kommentarer:

  1. Din lelle, lelle olycksfågel! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Ingen fara...och jag hade ju tur i oturen...ingen såg mitt "magplask"!!!
    :)

    SvaraRadera