onsdag 5 september 2012

Min kamera har strejkat...

...den ville inte överföra mina foton till datorn! Hade nästan gett upp hoppet, och började kolla efter en ny kamera. Ikväll kom jag på att jag kanske kunde testa att ta ut minneskortet från kameran, och sätta in det i min nya dator...
Gjorde det...och...innan jag egentligen hann fatta vad som hände...så fanns alla foton från kameran på min Picasa sida!!! Så glad jag blev...och så smidigt det var!
Nu vill jag gärna visa en bild från igår (tisdag) - då min kollega Bisse och jag hade varit  på Ahnviks för att köpa en del kontorsmaterial till jobbet. Såg en skylt som det stod Viareds Museum på...visste inte att det fanns ett museum i Viared! Det här fina gamla trädet fanns vid infarten dit...men vi hann  inte gå in och titta, eftersom vi var tvungna att att åka tillbaks till jobbet. Men jag hoppas att jag får möjlighet att göra ett besök där så småningom...tror jag skulle gilla det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar