onsdag 22 april 2015

Tid hos tandläkaren idag...

...för att dra ut en stifttand, och roten på den tand jag tappade för drygt en vecka sedan. När det var klart fick jag en provisorisk brygga som jag skall ha ca 2 månader medan tandutdragningar läker. Måste dock vara försiktig med vad jag äter under dessa två månader, inga hårda och inga sega saker eftersom de provisoriska tänderna är av plast! Men...har inga gluggar i munnen lägre...tar kanske lite tid att vänja sej vid det...men så oerhört roligt! Snälla Bisse körde mej till tändläkaren, väntade tills allt var klart och sedan gjorde vi ett par ärenden innan vi åkte tillbaks till jobbet.
Fick ett roligt paket med Posten idag, från Elgiganten...återkommer om det!

Den här klockan köpte jag i Ullared igår...till köket!

Och denna lampan köpte jag också där...för tillfället placerad i mitt sovrum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar