torsdag 28 maj 2015

Badrumsrenovering dag 7...

Tidigt idag kom de och satte upp badrumsskåp, duschstång, duschblandare och "avlopp" för tvättmaskinen. Vid 11-tiden gick jag till porslinsmålningslokalen för att träffa Camilla P. som skulle komma och hämta sina kvarvarande porslinsmålningssaker där. Hon kom, och Camilla hade i sin tur ringt Ulle som också hade en hel del halvmålade saker att hämta. Så Ulle och hennes dotter kom också!

När jag kom hem igen fanns det ett tvättställ, toalett, duschstång, dörrlister och en toarullehållare  i mitt badrum! Och när hantverkarnas lunchrast var slut kom de och satte tillbaks min tvättmaskin...och hämtade alla sina verktyg. Fick lov att använda duschen och tvättstället efter det,  men inte toaletten förrän i morgon eftermiddag. Hoppas av hela mitt hjärta att elektrikern kommer i morgon och installerar tvättmaskinen...och fixar så att jag får ljus i badrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar