fredag 1 juli 2016

Oväntat besök...

...redan vid 9.30 tiden av systerdottern Marita! Vi började med att gå till City och köpa färska frallor och sedan gick vi hem och åt frukost. Pålägg fanns hemma.

Marita visade mej en kul app som jag laddade ner, så här har Gösta hamnat i en flaska!
Vid 13.30 tiden åkte Marita tillbaks till Borås och hämtade Sofia som hade jobbat klart.

Grannen Raija frågade om jag ville ha några kantareller som hon plockat. Det ville jag ju jättegärna! Hon hade fått några styluspennor av mej. Jag frossade i kantareller till min kvällssmörgås, och har mycket kvar tills i morgon. Kantareller redan den 1:a juli!

Hade Sabina en stund på eftermiddagen medan Lotta gjorde några ärenden. Sabina hade en så söt fläta i håret som en dagisfröken gjort på henne. Passade på att fotografera den, men tyvärr syns det inte på fotot hur fin flätan var. Sabinas mormor har många roliga saker...lite här och där! Här en mus som piper när man trycker den på magen...det fanns en leksakshund som skällde och flåsade också.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar