onsdag 22 februari 2017

I skolans värld...

...en helt vanlig onsdag...för uppföljning av föregående skolmöte den 25 januari.
Närvarande: Tim, rektor Anna, "nätverkare" Christina, familjehemssekreterare Linda, kurator och jag.  (Robban var sjuk) Bakade muffins på förmiddagen...

Linda kom till mej en timma före skolmötet, hon hade med sej nyvärpta ägg från sina hönor! Så fina..i olika färger och storlekar...blev så glad för dem!'
Och glädjen fortsatte då rektorn berättade om T. framsteg i skolarbetet, och närvaron i skolan denna terminen. Hon var så glad...och vi andra delade hennes glädje!

T. fick nybakta muffins när han kom hem (så många han ville! :) och så fick han en påse Bilar som uppmuntran för att han varit så duktig i sitt skolarbete och närvaro i skolan hittills, denna vårtermin. Han blev så glad för denna lilla uppmuntran...trots att mormor "tiggde" 2 bilar från påsen. :) En sån mormor han har :))

Gösta...som förälskade sej i "nätverkare" Christina, och hon i honom!...fick en hälsning av Christina...vilket jag så klart framförde!...och därav denna bilden på Gösta som intresserat lyssnade på vad jag hade att säga, trots att jag väckte honom när han låg och sov så gott! Är så stolt över min fina, goa och oerhört snälla sambo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar