söndag 4 mars 2018

En fantastisk vinterdag med solsken...

...som värmde så gott! Snön smälte lite där solen låg på. Gösta letade efter något i en snöhög, vet inte vad det var, men han fick stå och skrapa en bra stund i alla fall!
Mitt på dagen tog jag en promenad utan hundar. Det var dags för en ny Turf-runda, och jag var så glad för att jag klarade mej kvar i min serie, trodde nästan jag skulle få flytta ner till en annan serie! Så jag började med att gå till stationen och ta min "egen" zon, börjar alltid med den när det är en ny runda! Sedan gick jag till Q8 och postade brev...och löste ut vinster som jag vann på lotter jag fick när jag fyllde år...summa 60:-...köpte nya lotter för det! Har inte skrapat dem än...
- Passade på att gå in i affären också, hade nästan inga potatis kvar hemma. Naturligtvis blev det lite annat handlat också. Medan jag handlade försvann solen, och det var mulet resten av dagen. Det sägs att vi skall få ny/mer snö imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar