onsdag 23 februari 2011

Örebro lördag/söndag den 19/20 februari 2011

Träffar min son, svärdotter och barnbarn i Örebro, dit jag rest med tåg, och sonen med familj har rest från Stockholm med bil. Vi startar med att åka till Svampen...

Där fikar vi, och här sitter 3 x H
Vi åt väldigt goda mackor!


Barnbarnet åt en stor räkmacka !!!


Här är min svärdotter som stickat den jättefina spetssjalen som jag har på mej! Fick den i present för att jag har tjatat så, sa hon!
Tror jag skall tjata lite mer...


Barnbarnet kollar utsikten från Svampen i Örebro


Vi besöker Kronblom, Malin och Svärmor i Wadköping....

Örebro Slott

Här skall det skålas för födelsedagsbarnet...som fotograferar!
Kolla min svärdotters roliga egenhändigt stickade tröja med hål i.
Kanske skall man tjata lite....
Vi går på Restaurang Kungsgatan 1 på kvällen...
Här en Toast Skagen

Och här: Ugnsstekt Älgentrecote med hasselbackspotatis och kantareller...
Mycket god mat och bra sevice tyckte vi alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar