måndag 16 april 2012

Återbruket i Borås har flyttat in i nya lokaler...



...och idag gjorde Bisse och jag ett besök där. Vilka fynd vi gjorde! Jag köpte dessa böcker och en av dom kostade 2:- (Busboken!) och de andra kostade 3:- styck. Så nu skall jag bland annat fjäska med katten min...och lära mina barnbarn att busa mer...:)
Hittade också en liten miniräknare med remsa. Min gamla gick sönder för ett tag sedan, och inte trodde jag att jag skulle hitta något liknande, eftersom den gamla hade flera år på nacken. Jag blev så glad när jag hittade "en liknande"....och till priset av 10:- !!!!!
Hittade också ett väggskåp i furu, med glasdörrar. Min första tanke var att ha det till mina olika sparbössor som jag samlat på mej. Och så kanske det blir...om jag inte kommer på något annat!  :)
Kan man motstå ett praktiskt (?) väggskåp för 40:- ???....jag kunde det inte!

Återbruket...drivs av Borås Kommun...om någon undrar.
Man kan Googla på det om man vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar