lördag 28 juli 2012

Jobbat på Kupan idag...

...och den här käcka väskan med hjul, utdragbart handtag, och en massa fack,
fick följa med mej hem därifrån. Även Myran gillade den!

Det var lite folk på loppisen och då hinner man kolla böckerna lite noggrannare...
Så dom här fick också följa med mej hem...

...och dessa fina tomteböcker! Det är ju ändå jul om mindre än fem månader...:)

När jag hade jobbat färdigt gick jag över till affären, och där träffade jag Lotta, Jocke och Sabina.
Jag hade köpt STORA jordgubbar och Sabina fick en att äta på...hon åt den med god aptit!!! 

Och så hade jag köpt lite räkor som jag har mumsat på ikväll...
blandade dom (efter skalning) med färsk hackad rödlök, dill och lite crème fraiche.

För övrigt har det varit en varm och kvalmig dag, med inslag av både både regn och åska!

Och så har ju OS i London börjat idag...ganska trevligt, tycker jag.
Såg invigningen på TV igår kväll, den slutade vid 02-tiden...
Men då hade jag slumrat i soffan någon timma också...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar