onsdag 14 augusti 2013

En händelserik dag...

Efter en god frukost på jobbet, gick jag till frissan för att bli klippt. Därefter åkte Bisse, Tim och jag till stan. Bisse och jag skulle hämta våra nya glasögon. Mina glasögon blev färdiga efter exakt 4 veckors väntetid!!! Förutom "vanliga" glasögon, hade jag även beställt läsglasögon. Mycket nöjd med båda paren.
Vi åkte vidare till Gotteboa där vi (Bisse och jag) köpte varsin Rosie rosévin. Sedan till McDonalds där vi åt en god, men onyttig lunch. Vidare till Blå huset i Frufällan för översyn av min loppishylla. Hämtade också ut lite pengar där, för saker de sålt åt mej. När vi kom hem till Fristad tittade jag in hos Cattis för att ta ett mått på sekretären som jag reserverat hos henne...som nu kan betalas med pengar från Frufällan!  :)
Tims mamma hämtade upp Tim  på parkeringen utanför jobbet, strax före 16.00.
 

2 kommentarer:

  1. Men vi vill se kort på nya glasögon och ny frilla!:)

    SvaraRadera
  2. Ingen ny frilla, samma gamla vanliga...:)
    Bild på glasögonen kommer...nån gång!

    SvaraRadera