söndag 15 juni 2014

En söndag i juni...

 ...och jag besöker sedvanligt lilla goa mamma. Tycker hon är så fin i blusen jag gav henne på Mors Dag och hon tycks trivas i den. Hon blev så glad när jag kom!
 
 Fuchsiorna i Nybroparken är alltid så fina - här är en av dom!
 
Och jag blev så överraskad när jag kom till Borås Central...där stod ett "nytt" modernt tåg som skulle ta oss till Fristad, för att sedan köra vidare till Uddevalla som är slutstation! Såååå trevligt!
 
På eftermiddagen/kvällen såg jag den här filmen...en film som Bisse rekommenderat! Det var väldigt nära att jag stängde av filmen efter bara en liten stund då den var ganska våldsam i början, och det gillar inte jag. Men jag är glad för att jag fortsatte att titta, för det var en mycket bra och "fängslande" film...(men jösses så vitsig jag var nu då!)...så jag rekommenderar den också!
 
Nyckeln till frihet är en amerikansk film från 1994 om en bankdirektör som är oskyldigt dömd för två mord. I fängelset blir han vän med en äldre fånge vid namn Red. Under sin långa tid i fängelset kommer Andy att uppskattas av de andra intagna för sin rakryggade moral och sin okuvliga anda.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar