tisdag 10 mars 2015

Besök på jobbet idag också...

...tidigt på morgonen av Lotta, Tim (som var ledig från skolan - studiedag) och deras nya familjemedlem Lilla My lite drygt 5 månader, som är en fransk bulldogg. Sååå söt!

Tidigt på förmiddagen kom nye säljaren Tommy till oss för första gången. Han bor i Hallsberg och skall köra på Vänern-området. En mycket trevlig kille som hade ordning och reda på allt som hade med hans nya jobb att göra! Oerhört uppskattat av mej!

Sent på eftermiddagen fick jag äran att "passa" Lilla My medan Lotta och Tim var och handlade. Inga problem alls! Bjöd henne på vatten och hon drack, och hon drack!!! När jag berättade det för Lotta, berättade hon, att när Lilla My skulle dricka vatten hemma hos henne, hade deras andra hundar "opponerat" sej, och någon av dem hade morrat åt Lilla My...så hon ville/vågade? inte dricka något där. Inte konstigt att hon drack hos mej då, där det var lugn och ro...
När Lotta och Tim hämtade Lilla My var även Sabina med...hon ville träffa mormor!!! Hon och jag pratade om vad hon hade gjort på dagis, och vem hon hade lekt med där. Hon pratade med "pakkegojan" på jobbet, "rattade" hyllorna...och ville ha några kort!
På kvällen när jag hade porslinsmålning, fick jag ett sms från Lotta där hon skrev att Sabina sagt att hon ville sova över hos mej...så det får vi väl försöka ordna då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar