tisdag 8 januari 2019

Så kom det då snö...

...i alla fall idag...trots att väderleksrapporten förutspådde regn, eller ev snöblandat regn sent på em.! Jag var och klippte mej 12.30, då var det uppehåll och inget som helst halt. När jag gick ut från frissan hade det börjat snöa så smått ute!!! Gick snabbt in i affären för att handla ett par saker...och när jag kom ut därifrån hade snöandet tilltagit så det var bara att trycka ner en mössa över det nyfrissade håret...inget kul alls! Slappade ihop med hundarna när jag kom hem, såg en film på TV samtidigt som jag åt lunch. När filmen var slut och jag kollade ut...hade det kommit en hel del snö!!! Och snöandet fortsatte mer eller mindre hela kvällen samtidigt som det blåste...
( Bilden är tagen ca 23.20 på kvällen när jag varit ute med hundarna. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar