fredag 14 augusti 2020

En ovanligt händelserik fredag...

...som började med att Bisse kom och hämtade mej och körde till Frufällan så jag fick lämna en del saker där. Såå snällt av henne! Följde sedan med henne till "Gotteboa" och Willys. Trodde jag hade handlat färdigt för veckan, men det fanns saker att köpa som jag inte visste att jag behövde...:)
Vi stannade även till på Coop på Sjöbo för Bisse var på jakt efter hela tomater på burk, och det hittade hon där. På eftermiddagen ringde X-et och jag "gnällde" lite på honom för att han inte hämtat och fixat min nyköpta fläkt. Han hade glömt det, men erbjöd sej att komma och göra det. Vi åkte upp till kyrkan och satte oss utanför parkeringen på baksidan i skuggan, och där blev fläkten monterad! Åt sedan iskall vattenmelon i bitar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar