torsdag 8 juli 2021

Otur i morse...

...som började med att min nya telefon inte alls fungerade som den skulle. Swish funkade inte, inte heller BankId och inte mailen. Men det värsta var att jag inte ens kunde ringa med den. Och när jag försökte lugna mej med kaffe medan jag funderade, så slutade kaffebryggaren att fungera! Inget morronkaffe heller!!! Kunde skicka ett meddelande till X:et (via Paddan!) där jag bad honom ringa mej om han kunde. Medan jag väntade kom jag på att jag kunde försöka starta om telefonen, och lyckades med det, "som av en händelse". Så mycket nytt att lära med en ny telefon. Efter omstarten så började det plinga åt alla håll och kanter, ALLT som inte fungerat började fungera. Då ringde X:et också. Han var vid kusten. Jag kom på att jag kunde gå till Kupan och se om de hade nån kaffebryggare där, och de hade de, den på bilden! Vill ha en mindre, men den här duger bra tills vidare. Passade också på att testa om turfen nu kanske också fungerade, för det gjorde den inte igår när jag provade. Och Turfen fungerade också, så nu kan jag turfa igen!!! Såååå roligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar