söndag 7 oktober 2012

Fredag - Söndag...

...träffade Tim och hans familj på parkeringen utanför City ca 17.30 i fredags
Här är Tim och hans lillasyster Sabina !
Tim följde med mej hem...
 
På lördagen hämtade Tim och jag Jimmy och Matilda vid busshållplatsen i Skalle, och körde dom till deras nya lilla hem i Gingri. Tim och Matilda hade varit i stan och handlat lite smått till lägenheten...
På hemvägen besökte Tim och jag Lövås Blommor...och jag köpte en ljung att sätta på bordet på balkongen. Tim fick välja färg när jag inte kunde bestämma mej...:)
Och det gjorde han bra! Se bilden...
 
Och idag (söndag) gick Tim till Samuel på fm, och sedan åkte jag till min lilla mammis i stan. På vägen till henne såg jag dessa fina höstklädda träd...
 
...och när mamma och jag var ute och rastade hennes hund Julia passade jag på att fotografera nyponen på bilden...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar