onsdag 21 oktober 2015

En utflykt till Vårgårda...

...gjorde Bisse och jag idag! Vi började med ett studiebesök på deras Systembolag. Jag imponerades av den otroligt fina ordningen där, flaskorna som stod uppställda i hyllorna stod i perfekt ordning, och likadant var det med flaskornas etiketter. En jättetrevlig kundvänlig tjej/dam jobbade där!

Dagens lunch åt vi på Restaurang Shanghai som Bisse letat upp på webben. Där serverades buffé för 80:- och då ingick kinamat med tillbehör, sushi, dricka, kaffe och kaka. Jättegott, och vi gick därifrån väldigt mätta och nöjda!

Här är Bisse och hennes första omgång mat...

Och här är min...
Efter restaurangbesöket åkte vi till Willys för att handla lite matvaror. Väldigt trevlig personal där också! Blev övertalad att bli + kund på Willys...så nu är jag det! :)

Vi åkte sedan till loppisen PMU och där hittade jag en passande byrå - som jag sökt så länge - att ha i köket. Klarade av att bära upp den för trappan alldeles själv och jag är så nöjd med mitt köp, trots att det saknades en knopp i den understa lådan. Byrån var i mycket fint skick...och kostade bara 150:- En mycket trevlig utflyktsdag blev det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar