söndag 25 oktober 2015

Dags för "vintertid"...

...vilket betyder att det var dags att vrida klockan 1 tim. tillbaks i natt! Fast jag gjorde det väääldigt tidigt på morgonen i stället! Har många klockor att ändra...:)
Åkte till lilla mammisen på förmiddagen. Hade sällskap med Lisbet ( jobbarkompis på Konsum en gång i tiden..) och hennes make Lennart, på bussen. Mamma var trött idag också och ville bara få sova efter att ha varit uppe en stund på morgonen, då hon ätit frukost och fått nya kläder på sej. På väg till tågstationen träffade jag X:et...som varit och mött Jimmy där, Jimmy hade kommit med tåg från Borgstena strax innan. X:et´s kompis hade glömt en el-grej hos Jimmy när han var där och fixade en väggkontakt för några dagar sedan. Jimmy ringde sedan också....
När jag kom hem gick jag till Q8 och postade ett brev, och därefter gick jag in på City och handlade lite. Bl.a. potatis och frukt...melon, bananer, en stor apelsin och physalis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar