tisdag 11 april 2017

Igår gick jag in i blomsteraffären...

...för att se om de hade några blommor jag ville ha nu när det snart är Påsk...
Hade nämligen ett presentkort som jag fick av 3 x H på min födelsedag i februari. Nog fanns det påskblommor jag ville ha (påskliljor), men tyckte de var onödigt dyra. I stället letade jag upp deras lilla avdelning med Bukowski gosedjur...och hittade den här katten som jag genast kände att jag ville ta med mej hem! Det fanns även en söt liten nalle med änglavingar...som de glömt prismärka...så jag fick den till ett bra pris som gjorde att hela presentkortet gick åt! Jag kände mej väldigt nöjd och glad med mina nya Bukowski gosedjur när jag gick därifrån...och sa till mej själv att man får köpa precis vad man vill när man fått ett presentkort på sin födelsedag! Passar ju jättebra att köpa något riktigt "onödigt" då! :)) Gick sedan till City och köpte billiga Påskliljor...
- Idag har jag för första gången testat att - via internet - förnya recept på en  medicin som snart är slut för mej. Spännande att se om det fungerar! Har också ringt veterinär och beställt Bravecto fästingmedel till Gösta, finns att hämta på mitt apotek på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar