tisdag 4 april 2017

Storebror Gunnar...

...kom och hämtade mej på morgonen, det var dags för bouppteckning efter mamma! Andra närvarande var Bengt och Pia, inga fler. Efter bouppteckningen körde Gunnar mej hem och vi drack kaffe och åt varsin köttbullemacka innan han åkte hem. Gunnar hade med sej två förpackningar rosévin och en flaska romhonung som han köpt i Spanien...som jag fick!!! Och så fick jag en svart fransk bulldog valp i porslin, inköpt i Ullared...av Ulla? Jag blev så oerhört glad för porslinsfrallan...hade sett på Facebook att någon hade köpt en sådan i Ullared...och jag kände direkt att...en sån skulle jag vilja ha!!! Och plötsligt hände det...jag fick en sådan! Jättestort tack!
- Och du Gunnar...eller Ulla...om någon av er läser det här...rosévinet var väldigt gott! Kan man beställa mer när ni åker till Spanien nästa gång???    :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar