onsdag 9 juli 2014

Idag gick Lottas fina häst Ashley...

...till slakt. Pga skador på frambenen/hovarna som inte gick att fixa.
Tur att man inte är häst...
 
 För övrigt idag, var jag i stan tillsammans med Bisse och Gerd. Bisse skulle köpa några extra positionsstolar hem, till deras uteplats. Dom såg så mysiga ut och var så sköna att sitta i, så jag bestämde mej för att köpa en sådan stol till min balkong!

Så här ser stolen ut!

Efterr det lyckade inköpet åkte vi till MAX och åt hamburgare med tillbehör...
och sedan till Kvantum för att handla mat...men alla "shoppare" fick "order" om att handla lite, eftersom vi hade bilen full av positionsstolar...:)
 
Jag köpte bl.a. dessa svenska jordgubbar...som var fantastiskt goda!
 
Därefter åkte vi till Frufällan Marknad där jag lämnade lite saker till loppisen! Fick gosig kram av goa och sympatiska Titti som jobbar där! En mycket fin medmänniska!
 
När vi kom hem till Fristad gick jag in på Q8 och hämtade mitt paket från Netonnet...en ny liten kaffebryggare då min gamla har gjort sitt! Efter ca 15 år...

Gerd kom hem för några dagar sedan efter en veckas semester på ön Lefkas i Grekland. Fick dessa små kylskåpsmagneter av henne...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar