fredag 25 juli 2014

Sabina på besök hos mormor...

 ..."en stund" igår! En stund blev fyra timmar...
Tim skulle komma och vara hos mej i väntan på att han skulle gå till en kompis. Men då ville Sabina följa med och vara hos mormor också...och så blev det! Vi började med att äta lite glass i värmen...med kolasås och strössel!
 
 Sabina poserar i sina fina solglasögon med Mimmi Pigg på...
 
Sedan gick vi ut en stund...gungade...och åkte ruschkana! Sabina gjorde det, gungade och åkte ruschkana...inte jag...:)
 

 Jag visade Sabina hur ett förstoringsglas fungerar...:)
 
 Sabina visar här upp "Dino" som hon först blev lite rädd för...men rädslan gick snabbt över och ersattes med nyfikenhet och gillande...den lät ju samtidigt som ögonen blev röda!
 
Lärde Sabina att ta kort med mobiltelefonen...det tyckte hon var jätteroligt! Efter en stunds övning lyckades hon ta detta fotot på "Dino" och mormor...riktigt bra av en treåring, tycker jag!
 
Sabina tyckte att jag skulle ta ett kort på Tim också...och det gjorde jag ju så gärna!!!  :))
 
En liten stund efter att Tim och Sabina hade kommit till mej igår, blev det plötsligt och helt oväntat ett strömavbrott på ca en halvtimma. När strömmen återkom gick det inte att komma ut på Internet... Men...efter ca ett dygn fungerade det igen! Det är därför inlägget kom först idag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar