söndag 10 augusti 2014

Har haft besök i helgen...

 ...av mitt fina barnbarn Tim! Hade precis provbakat ett bröd när han kom till mej på lördagseftermiddagen...
 
...och det blev vår kvällsmat, tillsammans med lite gott pålägg på lördagskvällen. Vi tyckte båda att brödet var gott! Det är jättelängesedan jag bakade matbröd, förmodligen inte sedan familjen bestod av minst 5 personer om jag minns rätt. Kommer nog att baka matbröd snart igen, roligt och gott!
 
Sedvanligt söndagsbesök hos lilla Mammisen idag, Hon kände inte igen mej, trodde inte att hon hade fött några barn, så jag fick räkna upp alla hennes fem barn några gånger. Hon blev lite ledsen då jag berättade att två av hennes barn var döda. Men för övrigt...hade vi en trevlig stund tillsammans! Vi löste korsord...och fikade tillsammans. Trevlige Conny jobbade på Agamemnon idag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar