onsdag 13 juni 2018

Storshopping med Bisse...

...idag! Vi handlade på Willys som vanligt...och jag köpte denna söta måttsats för bara 8 kr. Inte för att jag absolut behövde den, men den var ju så fin, och lite ovanlig.

Dagens stora köp gjorde jag på Elgiganten, en ny telefon, en Iphone 8 Plus! 
- Henrik hjälpte mej på kvällen och förklarade hur jag skulle göra för att överföra allt från den gamla telefonen till den nya. Mycket att göra...och en hel del fick jag klura ut själv att göra, när Henrik gått och lagt sej. Är så glad för min nya telefon, måste nu bara lära mej att hantera storleken på den...den passar inte riktigt i mina små händer. Och knapparna sitter inte riktigt på samma plats som på den gamla telefonen. Men man brukar vänja sej...:) Sänder en stor och varm tanke till min älskade mamma som indirekt har gett mej denna telefon som gåva när hon gick bort för drygt ett år sedan. Vet att hon skulle dela min glädje över telefonen, min goa mamma och själsfrende!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar