lördag 24 november 2018

Nytt batteri till radions fjärrkontroll...

...gick jag till affären och köpte på förmiddagen! Sent igår kväll fick jag bara in P1 på väggradion, och för mej är det ju så viktigt att kunna höra P4. När jag var på väg hem ropade någon på mej, det var Anki. Vi hade sällskap hem. Vi gick in en sväng i Missionskyrkan där de hade Julstuga. Tog några lotter och både Anki och jag vann! Jag vann en liten burk röd vinbärsgelé och en burk müsli. Vilken tur vi hade!
- På eftermiddagen kom Lotta och Sabina på besök och vi fikade. Lotta fick ett par beg. jeans av mej...som satt som gjutna på henne! Så fick hon ½ paket Mellanbregott, 1 burk rostad lök och ett beg. hundtäcke. Så roligt att ge bort saker man klarar sej utan...

På kvällen slappade vi framför TV:n och Gösta använde Herbert att vila huvudet på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar