lördag 10 november 2018

Bortavaro från bloggen...

...pga datorkrasch, eländes, elände!!! Beställde en ny dator från NetOnNet som levererades hem till min dörr sent igår kväll. Det blev sent innan jag kom i säng..eller tidigt idag...kan man också säga. Mycket nytt att lära...som det alltid är med en ny dator! Installerade mycket själv i natt...och på förmiddagen idag hjälpte Henrik mej att installera en annan webbläsare, min favoritwebbläsare som jag är van vid. Han hjälpte mej också att installera en av mina skrivare som jag haft stående ganska länge, som inte gick att installera på den gamla datorn. Hundarna var nyfikna när jag packade upp mitt datorpaket sent igår kväll. Efter många om och men lyckades jag överföra bilden till bloggen. Man får öva och öva...misslyckas och lyckas! Spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar