lördag 16 september 2017

Besök av Anitha och Bosse 15-16 sept....

...Anitha som varit min brevvän sedan 1973! De fick bo i Fribo's uthyrningslägenhet på Karlsberg. De kom till Fristad vid 17-tiden och jag visade dem till lägenheten...
En timma senare kom mitt X...Bengt...och jag dit, med smörgåstårta och dryck...

Så här såg smörgåstårtan ut, en lax och räktårta från City...den var jättegod!

Här är en bra och glad bild på Anithas Bosse...som jag gärna kallar Bosse Bus..!

Fick presenter av Anitha, rosévin enl. bilden...skall bli spännande att smaka det vid lämpligt tillfälle! Fick även en flaska hemmagjord fläderblomssaft, som Anitha gjort...och en Dagens Dubbel...som vi tyvärr inget vann på...

På lördagen åkte vi ut alla tre...och Turfade! Sååå roligt! Jag fick 3 unika...

Vi besökte Hedareds Stavkyrka, där Anitha tog zonen, och Bosse och jag tog assist...

Vi fikade i Hedared, utanför Lanthandeln som fanns där...

Tidigt på kvällen åt vi "middag" på Chillers i Fristad...där även Bengt mötte upp! Vi avslutade kvällen ganska tidigt, var och en gick hem till sitt, trötta och belåtna! Jag orkade inte ens dricka ett glas vin till maten...var såååå trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar