måndag 4 september 2017

Upphittat !!!

På förmiddagspromenaden med Gösta och Herbert - där jag går minst två gånger om dagen - fick jag syn på något rött på vägen ut från Vårdcentralens "baksideparkering"...som inte legat där förut! Jag tog upp och synade det...och visst var det en del av mina borttappade glasögon!!! Alldeles i närheten där jag tror att jag tappade dem! Det finns mycket fåglar i närheten, skator och kajor bland annat...kan de ha tagit mina borttappade glasögon och lagt i sina bon? Och nu kastat ut dem? 
- Sent på eftermiddagen ringde Eva och undrade om jag var på väg ut med Gösta och Herbert...och det var jag! Hennes goa hund Molly verkade vilja ha sällskap på en promenad tillsammans med oss! Och det fick hon...i nästan precis en timma! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar