tisdag 5 september 2017

Ändrad shoppingdag...

...hade vi idag, Bisse och jag! Pga att hon skall köra sin äkta hälft till flygplatsen i morgon, onsdag. Bisse och jag är så flexibla, så det är inga problem alls. Vi började med att åka in till Borås City för att beställa nya glasögon till mej...precis likadana som de jag tappade...som jag inte ens hade hunnit ha ett dygn sedan jag fått dem! Vi gick sedan tvärs över gatan till IdéGuld där jag hade ett presentkort på 130:-. Passade på att köpa ett par nickelfria örhängen från "Blomdahl", en liten stjärna med vit sten. De kostade 149:- så jag fick betala 20:- i mellanskillnad. Helt okej!
- Vi vandrade sedan vidare till Café Orion där vi fikade. De har så mycket gott att välja på...till väldigt bra priser! Jag köpte en Bagel med kyckling och bacon för 51:-...orkade bara äta hälften av den, resten fick följa med hem! Blev god kvällsmat...:)
- Vi åkte sedan till Knalleland där vi bland annat handlade mat på Willys. Och så passade på att ta några turf-zoner också...väldigt trevligt!!!
( Bilden är förresten från Stationsparken...regnvåta vackra lila blommor...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar