onsdag 6 december 2017

Årets första julklapp...

...har jag köpt idag...till mej själv...av pengar jag fått! Har redan öppnat, och testat den.
- Ont i halsen och täppt i näsan idag med, men nästäppan "botades" med Otrivin Comp nässpray. Bisse kom och hämtade mej som vanligt vid 11-tiden...lite oroad för att jag inte mådde bra. Hon hade med sej oxkött och oxfärs som jag fick köpa till ett bra pris. Sååååååå glad för det! Vi åkte till stan...och första stoppet var i Frufällan för inlämning av lite saker...och zontagning. Vi handlade matvaror på Willys...kollade efter en Sverigetröja i en sportaffär som Bisse ville skicka till USA...men det fanns ingen lämplig. Vi gick in på Harald Nyborg där jag köpte badrumsvågen för 80:- och Bisse köpte 2 röda elljusstakar jättebilligt! Lunch åt vi på McDonalds...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar