fredag 8 december 2017

Chris Kläfford vann Idol 2017...

...och fantastiska och duktiga Hanna Ferm kom tvåa!

- Gösta mådde inte bra igår kväll, han höll på att harkla sej, det lät som han hade fått något i halsen. Har aldrig hört honom låta så. Före 4 på natten hörde jag att han hoppade ner från sängen och han var väldigt orolig. Han försökte få kontakt med mej...och jag förstod genast att han ville nog gå ut! Så snabbt på med kläder för min del och ut med Gösta som hade väääldigt bråttom till rastplatsen...och stackars älskade Gösta...det bara sprutade ut löst gult bajs från honom!!! Har inte en aning om varför han var så lös i magen...om han ätit något olämpligt ute...eller inne. Kände mej lite som en brottsling när jag var ute med en hund vid 4-tiden på morgonen...det kom 2 bilar som såg oss. Gösta har inte mått riktigt bra på hela dagen, varje gång vi varit ute har han bajsat löst. Han och jag tog en extra promenad på tu man hand när jag skulle posta ett brev. Varit trött idag...inte så konstigt...försökte ta en liten eftermiddagslur efter middagen men kunde inte slappna av. Mår inte mina sambor bra, så mår inte heller jag bra. Gösta var orolig ikväll också när jag satt och tittade på TV...men givetvis följde jag med honom ut...och det var mer som behövde komma ut från honom! Nu återstår att se hur natten blir...jag önskar och hoppas, att vi alla i "flocken" får sova gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar