torsdag 8 september 2016

Smultron-tjuven...

...kom jag på idag! Stående på två ben för att leta efter...och äta av smultronen!
- Varit och klippt mej hos Carola. Köpte en slags olja hos henne för att behandla skorven jag plötsligt fått i hårbotten. Vanligast att spädbarn får annars...!
- Tim kom till mej tidigt på eftermiddagen när han hade slutat skolan. Jag skulle precis äta middag, och han var hungrig, så vi delade på maten som jag lagat till mej själv. Men jag gjorde en sallad, med olika grönsaker, som han fick äta det mesta av, med bröd till...
- På Q8 och hämtat ett paket med jeans från KappAhl, handlade lite på City, träffade och pratade med ett par trevliga personer som jag inte träffat på länge. Kersti T. och Astrid T. På kvällen ringde storebror Gunnar och berättade att han, Ulla och Molly åker till Spanien med sin husbil i morgon bitti och stannar där ca två månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar