onsdag 2 november 2016

Det börjar bli kyligt ute...

...så därför passade det väldigt bra att Gösta fick en stickad tröja med posten idag! Det var vad matte tyckte...men Gösta ville inte alls ha någon tröja på sej!!! Gösta är stark och stretade emot...men än så länge är matte starkare...så när han väl hade tröjan på sej satt han fint och "poserade" så matte kunde fotografera honom  :)
Väckte Tim ganska tidigt på morgonen så han fick äta, duscha, och göra sej i ordning för att ta en tur till Alingsås och träffa en tjejkompis. Han kom tillbaks sent på eftermiddagen, och då bad jag honom gå till affären och köpa mjölk, bröd och pålägg till oss. När vi hade ätit...la han sej i min säng och sov nästan fram till midnatt! Jag såg på TV...sms:ade med Anitha...fick tips av henne på en adress där man kunde se personer som avlidit. Mina misstankar bekräftades eftersom jag inget hört från Veronicas Dage sedan i våras, ej heller hittat honom på varken hans egen, eller Veronicas adress. Han dog den 30 april. Måste gått väldigt fort för jag hade pratat med honom säkert någon gång i början/mitten på månaden. Det var inte så lätt att somna sedan...kände mej så ledsen. Även om det samtidigt kändes lite bra att veta att mina "misstankar" stämde. Han var säkert nöjd med att få återförenas med sin älskade Veronica...och själv saknar jag henne jättemycket...väldigt ofta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar