onsdag 9 november 2016

Till stan för att handla på fm...

...med Bisse, och vi gjorde första stoppet vid Q8 där jag hämtade ut en försändelse. Utanför träffade vi Yvonne, så vi pratade med henne en stund innan vi for vidare till stan. Vi började med ett besök på Systembolaget där vi beställde glögg spetsad med rom. Från och med i år tillhör den glöggen deras "specialsortiment" och måste beställas. Om jag fattade det rätt...så var det pga att den glöggen inte innehåller några druvor. Vem bryr sej om det??? Absolut inte jag i alla fall...
- Vi besökte sedan Arken Zoo där jag bytte föregående veckas inköp av en reflexväst till Gösta då den var för stor. Köpte i stället ett blinkande reflexhalsband till honom...
- Därefter till Willys där vi handlade mat...och sedan till Eko-Hallen...och till McDonalds där vi åt lunch. Jag åt McNuggets & Co. Smakade väldigt bra...

Gösta fick en 1½ års grattispresent av mej när jag kom hem, uppskattades mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar