onsdag 24 maj 2017

Min goe storebror och hans goa fru...

...Gunnar och Ulla, var i Borås idag för att fixa en sak med deras husbil! Bisse och jag som hade vår sedvanliga onsdags-shopping-dag hann träffa dem en kort stund innan de for vidare till Kristinehamn och därefter till Öland...

Bisse och jag handlade ovanligt lite idag...vi behövde kanske inte så mycket? Vi var i "Gotteboa" = mycket folk där...vi handlade på Willys = mycket folk där också!  Det brukar inte vara så mycket folk ute och handla på onsdagar...men vi står ju inför en helg (Kristi Himmelsfärdsdag)...och en klämdag efter det, innan  "vanlig" helg!  Bisse och jag var också på EkoHallen och handlade lite smått, köpte jättegoda jordgubbar från Belgien! Och en stor eloge till Bisse som körde mej till olika Turf-zoner...varav två "unika"...som jag fick ha kvar ett fåtal timmar bara! Vi var också på sopstationen och kastade min gamla parasoll och lite annat...skönt att bli av med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar