onsdag 3 maj 2017

Årets IKEA-besök...

...började som vanligt med frukostbuffé...bjöd min snälla chaufför Bisse på det!

Hon ställde sedan också snällt upp som fotomodell när jag ville det...:))

Min trevliga granne Inger tog hand om Gösta så jag fick vara "hundledig"...min första lite längre lediga tid från Gösta sedan jag bestämde mej för att ta hand om honom...
- Bisse och jag åkte ca halva vägen hem på den gamla vägen mellan Göteborg och Borås, för att jag skulle få ta unika Turf-zoner! I Bollebygd fanns den här...

...skulpturen...som även var en "unik" zon...för mej!

I Sandared fanns en zon vid Stationshuset...som nu används till något annat...

Jag fick syn på ett skelett i ett fönster...och Bisse konstaterade att det nog var stinsen för stationen...som hade dött...tror hon nog har rätt i det!?...:)
- Hur som helst...så fick jag ihop flera unika på Turf...och fick en ny medalj!
- Det hade gått bra för Inger att ha Gösta hos sej, hon tyckte att han var så lätt att ha hos sej, det hade inte varit några problem alls...så roligt att höra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar