tisdag 20 juni 2017

Shoppade inför Midsommar...

......gjorde Bisse och jag redan idag! Och jag köpte en kolsyremaskin med vissa nödvändiga tillbehör.  Unnade mej den för "kaffepengarna" från igår...:)

 
Dagens lunch åt vi på ett nytt ställe för oss, Restaurang Aroma som är en personalrestaurang vid Volvo på Hulta, men som även är öppen för allmänheten. De serverar varje dag en soppa (morotssoppa idag) och tre olika varma rätter som serveras i buffé så man får äta av alla sorterna, hur mycket eller hur lite man själv vill! Idag serverades Bruna bönor och fläsk, Kålpudding, och Pasta med kyckling. Jag missade tyvärr att smaka på Pastan med kyckling, hade fullt upp att smaka på mycket annat i buffén, olika sallader bland annat! Mycket trevlig tjej i kassan!

Allra godast tyckte jag att den hemlagade kålpuddingen var!!!

- Bisse och jag jagade Turf-zoner också...med framgång...sååå roligt! Vi började med Frufällan eftersom jag också hade ett ärende dit...och Bisse har full koll!...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar