tisdag 6 juni 2017

Till Stockholm...

...för att fira att äldsta barnbarnet tar studenten! Vi passar på att hälsa på goda vännerna Anitha och Bosse i Huddinge. Anitha och jag blev brevvänner 1973 (tror jag?) och har sedan dess varit goda vänner, träffats då och då...och alltid kontakt...

När vi kom till Henrik, Helen, Hugo och Hugos flickvän Linnea, blev vi bjudna på ugnsstekt lax, romsås och kokt potatis! Det smakade väldigt bra!

Lite senare på kvällen tog Hugo, Linnea och jag en promenad uppför väldigt många trappor (pust, pust!!!) för att jag skulle få ta en Turf-zon! Hugo berättade att han åkt pulka där...ja, inte nerför alla dessa trappor!!!...men i närheten av dem. Vi gick en annan väg hem...men lika många trappor ner (pust, pust!) Hugo föreslog att jag skulle fotografera blommorna...men jag sa att jag hellre ville fotografera honom och Linnea...och att de skulle sätta sej i den sista trappan vi gick nerför. Tog denna fina bild på dessa  två fantastiskt fina och goa ungdomar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar