tisdag 15 augusti 2017

Igår när jag skulle gå och lägga mej...

...sådär strax efter midnatt...upptäckte jag att jag kunde se filmen Turner & Hooch på datorn! Hade fått tips om denna filmen, och ville så gärna se den. Tänkte att jag kunde börja titta liiite på den...och titta på resten en annan dag. Och det gick bra??? Näää...inte alls! Det var en jättemysig film, kunde inte sluta titta på den...förrän närmare 02.00, då filmen var slut!

Bisse kom och hämtade mej vid 11-tiden för en liten shoppingtur i stan. Vi brukar ju ta denna tur på onsdagar men i morgon är hon på begravning så vi shoppade idag i stället. Vi var på på Rusta och köpte ny klös-ställning till Myran, i "Gotteboa" och köpte vin och där träffade vi grannen Conny som var där i samma ärende. Utanför träffade vi vår "gamle" hyresvärd Erik som också var där i samma ärende...och vi hade en trevlig pratstund med honom också. Vi handlade sedvanligt på Willys...där jag bland annat köpte dessa vindruvor som var jättegoda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar