onsdag 2 augusti 2017

Grattis lilla Mamma Karin...

...på din namnsdag! Som vi alltid brukade fira, Du och jag!...saknar Dej...
- Bisse och jag har varit i Knalleland och onsdagsshoppat, uppskattar det jättemycket! Vi hämtade mina nya försenade glasögon inne i Borås City...(återkommer och berättar mer om det). Vi besökte sedan Café Orion...igen...för att fika...vi valde köttbullemacka med västkustsallad...och vi var helt överens om att de är inte snåla med pålägget!
- Herbert kräktes mycket slem på mogonpromenaden, så det var lite oroligt att vara borta från hundarna i ca 3 timmar. Men jag försökte tänka...vad kan hända mer än att Herbert har kräkts en massa?...inklusive sin viktiga antibiotika medicin? När jag kom hem möttes jag av två glada och kärleksfulla hundar...och inga spyor någonstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar