onsdag 14 februari 2018

Födelsedag...

...som började tidigt på morgonen...med nybakade ljumma färska frallor i min postlåda...(från Inga-Lill)...och en liten paket utan avsändare! (Från Carina)

Och de här presenterna kom med posten...även sms, telefonsamtal, messenger och swish! Dessutom många grattishälsningar på Facebook!
- Bisse och jag var i stan på förmiddagen och shoppade, alltid lika trevligt! Bisse var på jakt efter en speciell kattlucka som bara släpper in katter med chip, så de slipper få in obehöriga katter hos sej.
Vi besökte 2 djuraffärer, och de var slut i båda affärerna. En av affärerna erbjöd sej att beställa hem en sådan kattlucka, eloge till dom! Vi besökte också två andra affärer där jag tittade (och kände på!) en ny I-phone till mej. Är bunden till den telefonen jag har idag till i maj...så jag har tid att fundera på vilken jag skall välja. Bisse och jag var även på Willys och handlade mat. Vi åkte också och tog flera Turfzoner då någon Turfare från Jönköping varit i stan, och tagit massor av - för honom - unika zoner...och inte nog med det, han hade åkt ända till Fristad och tagit alla mina zoner. så jag var "nollad" och hade inga zoner kvar...låg plötsligt på nedflyttningsplats i min grupp! Hade givetvis återtagit "min" station...men snälla Bisse såg till att jag fick fler zoner...jätteroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar