onsdag 21 februari 2018

Onsdagsshopping...

...ägnade vi oss åt idag, Bisse och jag! Sista onsdagen innan hon reser till USA tillsammans med Marcus och Gerd för att hälsa på Malin, i samband med Gerds 60-årsdag. De åker på måndag den 26 februari, och är borta ca 10 dagar. 
- Vi var och handlade på Willys, lite extra för min del eftersom jag inte kommer dit förrän om ca 3 veckor igen. Vi åt lunch på Syskonen Anderssons restaurang. Bisse åt köttbullar med mos, och jag åt kalvfärsbiffar med rosépepparsås och potatismos.
- Bisse såg till att jag fick tillbaks de Turf-zoner jag förlorat sedan i måndags...:) På hemvägen gjorde vi ett kort besök i Frufällan där jag lämnade lite loppis-saker, och hämtade tillbaks osålda julsaker. Brorsan Gunnar ringde från Spanien på eftermiddagen. Ulla var förkyld, hostig och väldigt trött, så de hade varit på en sjukstuga så hon hade fått medicin. Gunnar var också förkyld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar