lördag 24 februari 2018

Nya hyss av Gösta...

upptäckte jag när jag kom in i sovrummet och såg dessa skumgummibitar! Han hade "lyckats" göra sönder dragkedjan på bäddmadrassen, och börjat bita sönder skumgummit som fanns i den. Gösta försökte nog uppmärksamma mej på att det är dags att köpa en ny bäddmadrass, och det är det ju! Har haft denna i snart 17 år. 
- Det har varit en fantastiskt vacker vinterdag idag, med mycket solsken!!! Några minusgrader, men livsfarligt halt på gångvägarna på området. Varit livrädd för att ramla när jag varit ute med hundarna, så det blev väldigt korta promenader med dem. På kvällen hittade jag ett par nya halkskydd som jag nog bara använt någon enstaka gång. Kunde då se att de andra som jag använt, var väldigt slitna, så de åkte i soppåsen! Så på kvällens sista runda med hundarna, kändes det mycket bättre och säkrare att gå! Det var ca -8 då...och det skall bli ännu kallare nästa vecka, sa det TV:n ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar