lördag 13 juli 2013

Honungsros med humlor...


...i Gerds trädgård. Rosorna doftade underbart och hade massor av humlor på besök!

Var med Gerd i stan på LP stiftelsens loppis, där hon bad dem reservera ett sideboard åt henne, som hon hade sett där förra veckan. ( Då var inte jag med...)
Medan hon ordnade det,  kollade jag runt bland loppissakerna...föll för den här vasen och köpte den!
 
Föll också för det här fina glaset som jag genast såg att jag skulle få användning för...

Perfekt för rosévin...och perfekt i storlek, i mitt tycke!
 

2 kommentarer:

  1. Vad fina mina humlor blev och vad bra glaset passade till sommardryck:)

    SvaraRadera
  2. Rosorna var ju jättefina också! Har aldrig sett så många humlor på blombesök på samma gång! På bilden är det ju bara tre som kom med...!!! Det surrade ju överallt...:)

    SvaraRadera