söndag 28 juli 2013

Varmt, kvavt, och svettigt...

...har det varit från tidig morgon till sen kväll denna dag. Började dagen med en morgonpromenad. Utmed promenadvägen fanns dessa kossor/kvigor som jag kunde fotografera. Dom är ju så fina!
 
På väg till bussen som skulle ta mej till stan för att hälsa på mamma, fick jag syn på den här solrosen vid Missionskyrkan...
 
Precis när jag skulle kliva av bussen i stan kom det ett skyfall av regn! Vilken tur att jag hade paraply med mej, men jag fick ändå söka skydd under tak en stund, innan jag kunde gå vidare...
 
När jag varit hos mamma och var på väg till stationen för att ta tåget hem, zoomade jag in denna näckros bland våta blad i Viskan...
 
I Pressbyrån på stationen hittade jag den här nya varianten av MER....
Den var iskall...och smakade mycket bra i värmen!
 

1 kommentar: