tisdag 19 maj 2015

Veckans inköp...

...gjorde vi idag, Bisse och jag. Egentligen skulle vi åkt till stan i morgon, men fick besked om att de kommer i morgon bitti och påbörjar badrumsrenoveringen hos mej. 

Vi började med att åka till Q8 för bilen behövde tankas, och så skulle jag skicka ett paket. När vi sedan åkte vidare mot stan ringde de från Q8 och sa att jag hade glömt betala bensinen...!!! 

Vi stannade först till i Frufällan och lämnade lite saker till loppisen. Sedan besök i Knalleland innan vi fortsatte färden mot Plantagen i Lundaskog. Där köpte jag en Kärlekspelargon, och Bisse köpte en köttätande växt och en liten växt som käkar flugor. Vi åkte vidare till City Gross och handlade mat. Därefter åt vi lunch, den här gången på Burger King i Viared. Premiär för oss båda att äta där, och varken Bisse eller jag var särskilt imponerade, men kul att testa nya matställen. På hemvägen stannade vi till på Q8 hemma i Fristad...och de fick betalt för bensinen!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar