söndag 31 maj 2015

Mors Dag 2015...

...och jag har med mej kaffe, vetebröd och rulltårta till lilla mammisen!

Går till affären och handlar när jag kommer hem med tåget. Skulle bara ha lite smått...men det blev en del annat också. Bland annat svensk färskpotatis till bra pris! Bestämde mej bums för att ändra mina middagsplaner. Så det blev sill och potatis till middag...såååå gott!
På eftermiddagen ringde telefonen...det var från City i Fristad. De hade tagit hand om min lilla bruna papperskasse som jag hade glömt där när jag var och handlade. Som tur var, hade jag skrivit inköpslista på ett visitkort som låg i kassen. Och i kassen fanns bl.a. kaffetermosen som jag haft med till mamma...och det viktigaste av allt...min lilla kamera! Gick till City och hämtade min kasse tidigt på kvällen och sedan direkt till porslinsmålningslokalen där jag passade på att röja en del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar