torsdag 4 juni 2015

Tandläkarbesök idag...

...och Bisse kom och hämtade mej på förmiddagen. Vi åkte till stan, och jag besökte min tandläkare...som var nöjd med läkningen efter tand-utdragningarna. Han tog avtryck och vi bestämde färg för de "nya" tänderna. Som jag får efter Midsommar...ser fram emot det. Även om det blir dyrt!!!

Efter tandläkarbesöket åkte vi först "Gotteboa" där jag köpte ett - för mej - nytt rosévin! Därefter till "Återbruket" på Göta. Jag letar efter en liten byrå att ha i köket. Hittade ingen...men hittade lite annat...som jag behövde! (Behövde inte alls...men jätteglad för små fynd som jag hittade där!)
Vi åkte sedan vidare till McDonalds där vi åt lunch, och sedan till Lidl där vi handlade vissa matvaror. Nästa vecka planerar Bisse och jag att besöka Ikea...för tredje året i följd!

Gjorde en snabbvisit i porslinsmålningslokalen på kvällen. Kunde se att ganska mycket hade hänt i min uthyrda del av lokalen...jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar