tisdag 22 september 2015

Dags att besiktiga bilen igen...


...och Bisse var med mej och gjorde det! Jag ramlade ur bilen... för jag fastnade med foten i min väskas axelremmar när jag öppnade dörren. Väskan låg på golvet...och jag stukade min handled när jag föll. Ont, ont...på kvällen...tur det finns Voltaren 23,2 mg gel som lindrar...bilen gick igenom besiktningen i alla fall...
Vi handlade matvaror på City Gross, och åt lunch på Chupan HB i Knalleland där de serverar sushi, thai-kinamat och husmanskost! Vi blev väldigt mätta....:)

Bisses make Marcus kom och hämtade Bisse hos mej när vi kom hem. Deras hund Wille satt på flaket och kollade så att allt gick rätt till...:)

På eftermiddagen fick jag ett nytt besök av Jimmy och hans fina hund Diesel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar